Reacties

Reacties 1 - 29 van 29

Naam Reactie Datum
A. van Alphen Ja bevalt heel goed, zet snel op en af. Het bed is… 23 jun. '26
Tine marie O gut musjes...zal warm zijn , vooral in de tent.… 23 jun. '26
A. van Alphen Nee het is erg warm en mijn benen vol met muggenbeten.… 23 jun. '26
Tine marie Leuk bericht. Is het te doen in de hitte gr 21 jun. '26
Tine marie Moi hoor. De huizen die zo half uit elkaar staan,… 7 jul. '25
Tine marie Wat een belevenis, en een observatie vermogen. 😛… 4 jul. '25
Tine marie Mooi, heeft wat weg v Tsjechië.. 2 jul. '25
Henk Dat ziet er inderdaad prachtig uit. Hopelijk was het… 1 jul. '25
Tine marie Muzikale dag, ook eens leuk Het trekt mij wel dit… 29 jun. '25
Tine marie Hoi familie Staan jullie helemaal alleen? Wel heel… 26 jun. '25
Emma Leuk wat van jullie te horen! Dikke kus! 25 jun. '25
Henk Je hebt wel heel mooi weer zeg. Mooie foto's… 21 sep. '23
Henk Lijkt me erg leuk om de stad per fiets te benaderen… 19 sep. '23
Wilma Prachtige foto's vd waterval. Wat n verhaal van… 11 jul. '23
Wilma Ziet er gezellig uit. 11 jul. '23
Wilma Prachtige foto's vd waterval en ook de stad met… 11 jul. '23
Wilma Wat n spannend avontuur. 11 jul. '23
Wilma Mooie stad Breslau. En leuk, dat jullie de fiets mee… 11 jul. '23
Wilma Mooie gebouwen og, ondanks, dat de stad gebombardeerd… 11 jul. '23
Agnita Ja, Osnabrück is een heel gezellige stad!!! Vroeger… 7 jul. '23
Agnita Interessant om te lezen over Marianne van Nassau,… 3 jul. '23
Paulien Zie het zo voor me..... 28 jun. '23
Zus Mooie foto s indrukwekkende geschiedenis hoor. Jullie… 28 jun. '23
Agnita Praachtige foto's van het Slot !!! Ook heel interessant… 25 jun. '23
Zus Zijn jullie levensmoe of zo? Gewoon de rode paaltjes… 24 jun. '23
Agnita Heel leuk om je beschrijving van de wandeling te lezen!!!… 22 jun. '23
Agnita Wat een mooie foto's van de stad Dresden! Waren… 18 jun. '23
Zus Leuk verslag Genieten 18 jun. '23
Agnita Leuk, om van die aparte zaken te ontdekken, zoals… 24 sep. '21